sexta-feira, 29 de fevereiro de 2008

saudosismo.

"I'll have to send you a love letter! Straight from my heart, fucker! You know what a love letter is? It's a bullet from a fucking gun, fucker! You receive a love letter from me, and you're fucked forever! You understand, fuck? I'll send you straight to hell, fucker!... In dreams... I walk with you. In dreams... I talk to you. In dreams, you're mine... all the time. Forever. -blue velvet(1986)

O revólver tá guardado
numa caixa de ferro de bolachas dos anos 50
as balas
estão na minha caixa de cartas de amor em cima do armário
Se eu precisasse dar um tiro em alguém
seja num bicho raivoso
seja na pia
seja na tv como Elvis fazia
seja na minha coleção de girafinhas de vidro
Eu teria que me sentir saudoso uma dessas noites
Muito.Exageradamente.
Só isso.

Nenhum comentário:

Postar um comentário