quinta-feira, 3 de abril de 2008

maps


Pack up;
I’m straight;
Enough;
Oh say, say, say;
Oh say, say, say;
Oh say, say, say;
Oh say, say, say;
Oh say, say, say


Wait, they don’t love you like I love you;
Wait, they don’t love you like I love you;
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps;
Wait! They don’t love you like I love you.


Made off;
Don’t stray;
Well, my kind's,your kind;
I’ll stay the same!
Pack up;
Don’t stray;
Oh say, say, say;
Oh say, say, say!
Wait! They don’t love you like I love you;
Wait! They don’t love you like I love you;
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps;
Wait! They don’t love you like I love you!
Wait! They don’t love you like I love you!
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps!
Wait! They don’t love you like I love you …
Wait! They don’t love you like I love you;
Wait! They don’t love you like I love you;
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps;
Wait! They don’t love you like I love you!
Wait! They don’t love you like I love you!
Ma-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aps!
Wait! They don’t love you like I love you …

Yeah Yeah Yeahs

Um comentário:

  1. Caralho, vc acompanhou aquelas mudanças todas!? rs. Quase surtei.
    Não achava um templante que dialogasse com essa fase nova.
    'Vô deletar essa merda...nada combina...' rs.
    Sim. Botecaremos em breve, qquer sexta atôa a gnt combina.

    bjs!

    ResponderExcluir